Продавець EdoСhoc, Поділись Любов'ю! розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
14679 відгуків
Дякуємо за довіру💛💙
Ізюмсмька 5, Київ, Україна
+380 (66) 123-97-44
+380 (98) 472-71-72
Edochoс

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 - продукти харчування з нормальними термінами придатності та належної якості обміну та поверненню не підлягають. Продукти харчування неналежної якості (браковані, зіпсовані) підлягають обміну та поверненню за недотримання продавцем умов продажу товару - якщо продукт був спочатку бракований, а чи не при транспортуванні чи зберіганні на складах Перевізників. Перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки та відсутність механічних пошкоджень при отриманні посилки. Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність пошкоджень чи відсутності безпосередньо у відділенні перевізника. У разі виявлення некомплекту чи пошкоджень ви маєте право не оплачувати товар та відмовитися від отримання. Якщо раптом таке сталося, будь ласка, зверніться до нас і ми все врегулюємо! Повернення товару неналежної якості отриманого через: Нову пошту - шляхом оформлення повернення за функцією "Легке повернення", інструкція за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AgG4gezYDdU&ab_channel=StaffClothes. Укрпошта – шляхом повернення за рахунок отримувача, (Укрпошта стандарт). Розетка доставка – шляхом повернення за рахунок отримувача через Укрпошту стандарт. Повернення товару належної якості, що не підійшов покупцю, з якихось причин за рахунок покупця або шляхом оформлення "Легке повернення" (якщо отримували замовлення Новою поштою.) Кошти повертаються на рахунок IBAN з якого було зроблено оплату. Для вирішення додаткових питань edochoc.com.ua@gmail.com 380 (98) 472-71-72

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner